Önskningar och förväntningar!

Jag vet inte hur många gånger jag blivit besviken när jag sett fram emot något. Jag vet heller inte hur många gånger jag verkligen trott eller velat tro att saker skall bli annorlunda. Varje gång samma svek, svikna löften som blev till en sanning. Jag räcker inte till, det finns alltid något eller någon som går före.

Jag har slutar tro, jag har slutat hoppas men det innebär inte att jag har slutat leva. Jag lever, dock lite annorlunda men trots allt så lever jag!


Kommentarer
Postat av: Sillen

Ja du svek är ju det som blir en vardag.. Å ändå hoppas å tror på lögnen som serveras så ofta. Varför? Ja det undrar jag med.. Men kung eller fru alkohol är alltid segraren, den som tar vår respektive i sitt järngrepp. Å vägrar att släppa taget.



Att själv släppa taget? Att själv inse att vi är maktlösa för alkoholen? Att ta dagen som den kommer? Ja det finns många slagord, men kanske dom inte alltid biter.



Jag själv är just nu själv inte mottaglig alls! Men hoppas att LVM är nära å helst före döden..



Ja jag är maktlös, maktlös för den jävla kungen eller drottningen som själ å gör sönder mitt liv.



Men jag vill leva, å jag vill ha en framtid. Så det är bara jag själv som kan föra mig själv vidare och framåt i livet som är mitt liv. Det är var och ens egna ansvar att ta hand om sitt egna liv.



Kram Sillen

2012-06-25 @ 20:56:08
URL: http://sillens.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0