Bättre idag...

I går var en sådan där fruktansvärd dag när jag bara ville gräva ner mig och inte behöva titta upp ovanför marken. Direkt när jag vaknade kände jag hur dagen skulle bli. En riktig jävla dag. Ångesten, oron och spändheten var extrem. Jag tog mig till jobbet men där trappades bara ångesten upp. Tillslut var jag tvungen att fly. Hem till ensamheten och där ingen kommer åt mig. I hemmet där jag kan må dåligt och släppa fram det, där ingen ser.

Idag har det tack o lov varit bättre och jag hoppas att fredagen fortsätter låta mig må okey!

Kommentarer
Postat av: Sillen

Ja vem har sagt att livet ska vara lätt? Men varför ska en som är tillfrisknande medberoende behöva må dåligt? Undrar jag med. Å rättvist nä inte ett dugg. Du har tagit ett stort kliv, ja in i framtiden. Varför det? Jo för du vill leva, du vill överleva.



Hoppas att du även får fina dagar då livet kanske ändå är gott å fantastiskt, å att du får må bra.



Sillen

2011-03-04 @ 18:49:23
URL: http://sillens.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0