Tystnad..

Några dagars tystnad från mig här på bloggen, hade önskat att det berodde på att jag haft fullt upp och bara haft roligt. Till viss del har det varit så. Jag har haft några dagar då jag mått väldigt bra, haft roligt och kännt mig lugn. Dock har samtliga kvällar varit ångestfyllda och tankarna har varit många.

Mannen ringde en natt till, han undrade om jag hade någon mat. En liten bit bröd eller något annat. Mitt svar var Nej, jag har ingen mat. Jag stod emot, jag tvingade mig själv att stå emot. Hans svar blev, att då får jag väl dö då. Jag stod emot ändå, trots att det dåliga samvetet gjorde sig påminnt. Jag är glad över att jag gjorde det. Det känns skönt och jag vet att det var rätt.

Min sömn är ett orosmoment som jag är riktigt trött på. Jag har fruktansvärt svårt att somna och jag sover ytterst sällan en hel natt utan att vakna. Det är påfrestande och irriterande och jag mår definitivt inte bra av det.

Jag har inte skrivit om det tidigare, men ytterligare ett problem som utvecklades med mannen var att han började spela. Mycket pengar har gått åt till poker. När han var full hände det flera gånger att han tog pengar från mitt konto och spelade för. Men jag stannade hos han, hur Dum får man va egentligen...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Prova att dricka Bedtime te, det hjälper mig när jag har svårt att somna, finns att köpa på Hälsokostaffärer.

Styrkekramar från mig till dig

//Åsa

2011-01-13 @ 20:38:40
Postat av: Jasmine

Hoppas att du snart får uppleva lugna nätter. Sömn är viktigt för att kunna läka.

Du är stark! Var stolt över dig själv.



Kram

2011-01-18 @ 16:35:53
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0