En dålig dag...

I dag är ingen bra dag, som vanligt känns det redan när jag vaknar. Mörkret är total, det omsluter mig och jag ser inget ljus. Jag försöker motivera mig och tänka att det går över, att ljuset snart kommer fram. Klockan var 05.00 när jag vaknade, omöjligt att somna om. Tröttheten är påtaglig och viljan att göra något är som bortblåst.
I fredags var jag på middag, jag hade roligt och människorna som var på festen är fantastiska. Jag tror att reaktionen kommer nu. Jag orkar inte fullt ut. Trots att jag hade roligt tar det mycket energi att att vara med många människor. Konsekvensen ser jag idag. Jag är trött, less och känner inte för att göra något av denna dag. Jag tänker att det är märkligt, jag borde få energi när jag är med andra och har roligt, men för mig är det tvärtom. Ångesten finns där, den håller mig i sitt grepp och får kroppen att spänna sig så att det gör ont. Ångesten håller mig vaken fast det jag helst skulle vilja är att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0